to nights gonna be a good night ♥

Har suttit och kollat runt lite på julklappar som jag önskar mig och samlat ihop bilder till ett kollage jag ska göra för att visa bilder på vad jag vill ha så det blir rätt.

Har även sett massa bilder på klänningar som påminner om nyår ! åååh vad jag blir pirrig i magen när jag tänker på nyår, jag blir glad men samtidigt nervös. Denna nyårsaftonen var den absolut bästa man kan tänka sig. Den var helt perfekt från början till slut och det blir ganska svårt att slå.

Det blir spännande att de om det blir en lugn eller fartfylld nyår iår.

Jag har äntligen läst ut boken, jag tyckte den var jätte bra och vill gärna läsa den på svenska så jag förstår allting.

Nu ska jag kolla på matten sen ska jag nog gå ut en runda och få lite frisk luft.

pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0