sjukling ♥

Godmorgon godmorgon !

Jag måste börja med att gnälla lite för jag har sånt jäkla träningsvärk i mina vader att jag knappt kan gå !

Jag somnade inte förren efter tolv inatt för jag läste, men när jag väl somnat så drömde jag att jag mådde jätte illa, jag gick runt och skulle hälsa på folk sen sa jag "jag måste spy" så sprang jag iväg men jag vill inte spy så jag kämpar imot jätte mycket och vaknar hostandes och sväljandes för det känns som jag ska spy på riktigt. Har sjukt ont i magen och ställer mig på ballkongen för att få luft. Då har jag sovit i nästan 1,5h jag är uppe en stund sen går jag och lägger mig igen och försöker sova.

Eftersom jag knappt sovit någonting och inte mådde bra när jag vakna så stannar jag hemma från skolan idag, hade endå bara en lektion.

Dock har jag fortfarande jätte ont i magen (har haft det sen i måndags) och jag mår illa, kanske börjar bli sjuk. Nu ska jag plocka undan här i köket sen blir det att läsa hela dagen.



I love my dress !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0