Och var blev minnet av ?

Jag har gått in på datorn nu flera gånger men varje gång har jag glömt bort varför.
Jag har kommit på världens bästa julklapp till Jerker eftersom jag var dålig på att komma på en födelsedags present, men jag har glömt bort det.


Denna veckan blir en riktig tjockis vecka ! Jag kände att jag fått tillbaka mitt sockerberoende efter Hollandsresan så jag ska äta socker och skit så fort jag blir sugen denna veckan, sen börjar jag mitt vanliga stränga icke sötsaker på vardagar motto på måndag.

Jag har ingetning jätte roligt att skriva just nu för jag ahr massor av läxor och prov på torsdag och jag är sån att får jag för mycket så gör jag ingenting. Jag tänker på lilla smulan hela tiden, allting känns så overkligt.

Nu ska jag fortsätta kolla på cugertown och sen blir det att läsa engelska.

puss puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0