it´s raining man ! ♥

Sitter här tyst i kökek och sneglar ut genom fönstret. Jag har precis ätit 2,5 mackor till frukost men ost paprika och philadelphia. Inte allting på samma macka då. Nu ska jag gå och duscha och sen cykla och jobba.

Jag är inte alls sugen på att jobba idag så jag hoppas att dagen går hyfsat fort så jag kan byta om och sticka hem till farmor och farfar som har kalas. Nu vill jag egentligen bara krypa ner brevid Jerker i sängen och sova några timmar till men det går ju inte så jag ska fixa mig snabbt i stället så kanske jag kan mysa en kvart i alla fall.

Hiiihii jag hoppas att alla hade en trevlig fredag !? :D

Pus puss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0