helgen ! ♥

I fredes tog jag det mycket lugnt, vi skulle egentligen tränat men istället blev det fondue och idol och godis med Jerker (som jag redan skrivit om)

Sen i Lördes jobbade jag hela dagen. Jag såg två möss en levandes och en död och jag fick såna fruktansvärda rysningar från öronen ner till tårna, jag överdriver inte det var så jag fick gåshud i ansiktet. Såg även att det låg ett arbetsschema i mitt fack så nu har jag några helger till framöver.
Efter det var jag ju på kalas för farfar som fylde år den 3 oktober ;). Det var skitkul och jag och TH snackade massa saker vi gjort när vi var små och planerade lite smått för min födelsedag och veckan efter det. Och även en tripp till Ullared snart

Igår sov jag sjukt länge. Jag brukar alltid vakna vid nio oavsätt när jag går och lägger mig. Men igår sov jag till halv elva ! Käkade frukost och var klar vid tre då åkte jag in till Jägersro och käkade med andreas elin och jerker. Det börjar bli lite av en söndags tradition. Sen skulle vi kolla film men jag och elin var sugna på godis så vi stack upp till preem och köpte en jävla massa godis och B&J glass och satt och krängde hela kvällen. Vi såg den Killers jag tyckte den var riktigt bra och kan rekomendera den ! sen såg vi en annan jätte konstig äcklig film som vi mådde illa till. Vi umgicks hela kvällen och när jag kom hem åt jag två varma mackor/minni pizzor som jag gjorde själv.

kisses♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0