♥ för senat...

Varför blir det alltid så att man säger(tänker) att man ska lägga sig en timme tidigare och endå sitter man kvar framför datorn och kommar i säng senare än vanligt istället ?

Dagen idag började inte jätte bra, jag glömde min telefon där hemma och min jacka låg i bilen, och naturligtvis låg mitt busskort i jackan, fick ta mammas rabatkort i stället och min feta dunjacka. Hade två väskor och allting blev bara helt fel.

Men sen på idrotten blev jag övertaggad och dagen blev endå lyckad, fram tills nu då jag har magknip.

Annars har jag varit på jympa, det märks att det börjar bli vinter nu för kroppen är mycket tröttare.

Och sen var jag på teatern, vi har lagt vår pjäs på hyllan så länge för vi ska få ihopa en julföreställning på skyltsöndagen här i svedala, och jag tror att den kan bli riktigt bra om vi bara lägger manken till.

Nu får jag lyfta på röven och fixa mig, sen måste jga läsa, har mer än halva engelskboken kvar fortfarande så det blir att läsa hela imorgon och hela onsdagen för att få det klart till recensionen på torsdag.
 



En rosa bild eftersom det är Oktober
(Rosa bandet månaden)

pusspuss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0