ååååååh !

Jag orkar verkligen inte med skolan ! VAD VILL DEM OSS !!!

Vi som går teater har varit borta från skolan en hel vecka (skönt) men vi har ju inte haft en chans att försöka plugga och nu har vi så sjukt mycket till imorgon.

Matten är inte ens lönt att försöka för den förstår jag inte alls. Jag har alltid tyckt att matte varit roligt och jag har försökt att förstå men nu är det ju helt meningslöst ! I ettan var det sjukt soft jag kunde redan allting då och det var inget snack om att göra saker hemma. Men nu kommer dem med matte B som inte har någonting med matte A att göra och det ända man ska göra är att plugga hemma. För det första har jag betydligt bättre saker för mig än att sitta med näsan i matteboken hela dagarna. OCh för det andra så är det inte lätt att bara gå hem och föröka om man inte fattar ett skit, säger man att man inte kan får man svaret "du får plugga hemma" aaaahrg jag är så irriterad just nu !

Det var kul på jympan i alla fall, dansen i morse var skoj och det var skönt att få övningsköra resten av dagen har jag försökt ta mig igenom världens tjockaste bok på engelska men även om jag läser fera timmar så kommer jag ingen stanns för den är så tjock.

Ja detta är ett riktigt gnäll inlägg men jag börjar snart gråta så trött jag är, jag ahr sovit för lite och ätigt helt fel och på det så måste jag göra en jävla massa läxa JAG HATAR LÄXA !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0