tröööötnat!

åååh jag är så jävla sugen på en helt ny frisyr ! Jag är väldigt trött på den jag har nu. Alla säger att jag passar i den och jag trivs skitbra i den men neej jag vill ha någonting nytt. antingen utflippat eller helt vanligt...

Jag har tagit det väldit lugnt i helgen vilket nog är bra så ja kan bli frisk från min förkylning snart så jag kan börja träna igen.

Igår fick jag lite smink av mamma eller jag får använda det som hon har fått av Christel. Hon jobbar med smink och ibland får mamma gratis av henne. Det är så jävla fint att jag knappt vågar använda det.
Jag har fortfarande kvar en roge från dior som jag fick när jag var typ 10-12 år gammal just för den känns för fin att ha till vardags hehe.

Nu ska jag börja fixa mig för sen ska vi hem till morfar.

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0