sonetter på baletter ♥

Det märks värkligen att jag inte tränat på ett tag nu.

Jag har bara rim i tankarna så urs'kta om det blir konstiga meningar eller nått.

Vi kom till utväcklingssamtalet kvart över och var klara typ halv när jag egentligen skulle varit där. Det kom väll inga överraskningar precis men jag måste plugga mera eller börja göra läxor över huvud taget kanske skulle hjälpa.

Jag och mamma körde till nilssonsmöbler och köpte en ny sänglampa till mig för den jag har är sönder. Sen bokade jag en ny nageltid och vi köpt baguetter på lizzan´s café.

Jag har även lämnat in idrotten som skulle varit inne inna lovet och hunnit träffa jerker en stund.

Sen har jag hållt på över länge med att komma på en sonett. en slags dikt på rim men varannan mening ska rimma på varandra typ.



Här är en bild på väskan, den syns inte jätte bra precis
 men den är väldigt fin tycker jag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0