mathhhheee !

Heeejsan bloggen !

Tycker det är överlöjligt att skriva så men vill variera mig lite.

Det blev ingen träning idag utan jag försöker att få in lite matte i huvudet eftersom jag har omprov imorgon och ska till körskolan innan så jag hinner inte plugga imorgon. Sen direkt efter provet ska jag bygga på mina naglar ääääntliigen ! Jag hoppas att det blir bra !

Jag var ute och körde innan idag och sen när jag var klar så var det någon som tutade på mig men jag såg bara en bil och ett litet huvud sticka upp och sen snabbt ner. Så tänkte jag att det är säkert ett ltiet barn som håller på att bussa men nej när jag cyklar förbi så är det Jerker och Tobbe som har följt efter mitt under nästan hela min körning.

Jag träffar dem en stund och nu sitter jag som sagt här och pluggar. Jag fattar ingetning så fick ringa cassandra så förklarade hon så nu hoppas jag att det går bättre. Klockan åtta tänker jag ta en paus och kolla på top model men innan dess ska jag försöka plugga efektift. hhmmmm undrar om det går !

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0