dystert

hmmm...

Jag kom inte på något ba sätt att börja inlägget på så jag börjar med hmm...

Jag har precis ätit pankakor och druckit mjölk (laktosfri) och nu bara sitter jag och väntar på att pappa ska duscha så jag kan duscha efter honom. Sen blir det att fixa sig.

Jag brukar tycka hösten är väldigt mysig och har ingenting cemot att det blir mörkt ganska tidigt på dagen men idag har det ju inte ens hunnit bli ljust ! Så jag har inte orkat göra någonting uta nbara suttit inne och letat efter ett spel. Till min stora lycka hittade jonathan det efter ett tag men lyckan försvann väldigt snabbt när jag märkte att papert med koden är borta:(. Så nördig so mjag är har jag suttit och spelat spel på Jesper.nu

Jag vet nog va jag skas ha på mig ikväll, egentligen vill jag ha det fina klänningen jag fick av jessica men den är i tvätten så det får nog bli min spets klänning som jag använt en gång tror jag och det var på Pojkarnas student i år.

Jaja nu har jag inte mycket mer att skrivaa så puuuss på eer !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0