tandis♥

Okej nu har jag bestämt mig, jag tänker göra det, jag ska verkligen nu, har tänkt på det i över ett år så nu får det vara dags ! Jag kommer skrika och gråta och ångra mig men jag känner att jag måste sluta vara så feg och istället ta mod till mig och göra det. Även om jag ångrar mig efteråt så har jag endå provat och vet hur det är så slipper jag gå runt i flera år och undra hur det varit om jag gjort det.


Har varit hos tandis idag, hade inga hål och altl såg bra ut, åt glass med jerker och nu har jag pratat i telefon med en totalt okänd man i 5.33 minuter, han ställde massa frågor som jag knappt kunde svara på haha. Om det är någon som missat att det regnat kan jag tala om att jag har världens vattenpölar utanför mitt fönster så det blir att dra på sig regnkläderna och ta cyklen till teatern istället för moppen.

Är as taggad på typ allt i skolan nu, eller i alla fall teatern för för första gången har jag fått en idé som aj gnog kan använda mig av ! :D

hoppas ni haft det bra :)
pusspuss:)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0