Slut projekt ♥

ÅÅÅH FUCK !

Sitter och håller på med vårt slut projekt på teatern, det ska vara en abstrakt scen på 4-5 minuter. Vi ska vara ensamma och vi får inte lov att prata.

Jag och klara har haft feta problem men nu har vi snackat lite så båda är på G nu, vet dock inte hur jag ska göra mitt ! jag behöver musik men pappa är inte hemma, behöver hjälp.

Denna skolveckan har varit totalt meningslös. Eller måndagen var okej men

Tisdag: hade 15 minuter muntliga nationella i engelska, fyra timmars håla, tio minuter muntliga nationella i tyska.
Onsdag:Ledig
Torsdag: Sprang 2km på idrotten, håla i fyra timmar, musikal.

Får fortsätta nu, behövde bara en paus ifrån allt tänkande !
ha det så bra pusspuss:)♥


Kommentarer
alice

jag är så besviken över att jag failade med teatern. Tack för att du lånade ut din iphone!! Och jes. Jag håller med, onödig skolvecka. Men det kan man väll säga att dessa veckorna är också? Vi gör knappt någonting alls.. Vi hade lika gärna kunnat göra skitmycket förra veckan, och ha lov nu de två sista (Y)

2010-06-01 @ 11:10:54
URL: http://alicefiona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0