otillräcklig

Jag vet inte vad jag ska göra, det känns som jag försöker göra rätt men endå blir det bara fel, jag känner mig otillräcklig. Att hitta vem man är och vad man vill att försöka passa in men endå vara sig själv fuck det är så jävla svårt. Jag vill värkligen försöka jag tänker inte ge upp men varje gång jag misslyckas får jag en klump i magen, en känsla av otillräcklighet som kan sitta kvar ett tag. Hur vet jag vad som är rätt och hur vet jag vad som är fel och hur vet jag vad jag ska göra för att räcka till, för att duga för alla och för mig själv?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0