nervös ! ♥

Åååh vad jag längtar till mycket nu !

Jag längtar till sommarlovet ! Jag längtar till jag får min lön ! Jag längtar till jag ska köpa massa fina sommar kläder ! Jag längtar till släktträffen på lördag ! Jag längtar tills vi ska till österrike ! Och jag längtar till massa annat men de jag nästan längtar mest till är den 16 Juni. Jag tänker inte säga varför än men jag ska göra en sak som jag sbsolut inte vågar och jag är väldigt nervös även om det inte är någonting speciellt alls. Det är någonting alla jag och någonting jag gjort många gånger i mitt liv men denna gången är lite speciel.

Denna helgen har jag ätit så fruktnasvärt mycket godis och äckliga saker eller det är ju gott men just nu har jag ätit lite för mycket och mår lite illa. Det var trevligt hos farmor och farfar och vi spelade kort och snackade en massa skit. Vi kom hem vid åtta tiden och jag har kollat på två avsnitt av blåsningen på datorn haha.

Så nu ska jag sova har kollat in massa söta linnen och klänningar som jag MÅSTE ha !

ha det så bra, puss puss :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0