lite smått panik ! ♥

Hejsan, allt bra med er ?

Jag har lite smått panik ! var ju överglad att jag hittat en klänning till alla studenter MEN när jag gick dit idag för att prova den så var den inte alls som jag komm ihåg den. Den är rent för fin att ha på sig och är i ett sånt varmt material så man kan inte ha den på sommarkvällar direkt.

Så nu har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig ! Ska jag träna satan och ha små shorts och en kavaj och sattsa på snygga smycken eller vafan ska jag göra !?

jaja det är ju några veckor kvar tills dess. Har fått tider om sommarjobb nu och det blir totals 17 dagar från den 22/5-18/9 alltså inte så många dagar i veckan vilket är väldigt skönt. Ca ! dag i veckan haha fast vissa veckor är jag helt ledig och vissa jobbar jag tre dagar i samma vecka.

Jája nu ska jag försöka fixa lite saker sen ska jag lära mig om mitt ARL-yrke.

ha det så bra,
pusspuss:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0