Gårdagen ♥

Igår var jag i malmö med Jerker och Filip, de krängde Pizza i massor på ett sånt ställe där man betalar 69:- så får man ta så många pizza bitar man vill. Sen körde vi runt lite, träffade Johanna och sen på kvällen träffade vi matilda, daniella och nathalie en liten stund.

ååh jag är så rastlös nu men måste endå vila, ikväll är det ju både teater och körskola som väntar och jag har inte läst på nått av de.

Jag borde verkligen få ordning på mitt liv och min skolgång, det är sjukt tröttsamt att alltid ha massa rester att lämna in och högen bara växer och växer. Jag måste nog köpa en ny väska så jag känner det som en ny start där jag alltid har med min allmenacka. (Jag skojade lite med väskan) men min almenacka borde jag börja använda. Som tur är slog jag ett öga på den i morse och naturligtvis har vi nationella i engelska imorgon som jag helt glömt bort och jag har inte skrivit någon sal eller någon tid ås det var bara att maila engelskläraren.

Sen har jag inte tagit tag i mina körlektioner än. Jag har ju sagt att jag ska ha mitt körkort samma dag jag fyller 18 och då måste jag börja köra på körskola. Ska nog boka in de ikväll när pappa kommer hem, eller prata med honom om hur jag ska göra.

Så detta blev en massa mer trams än om gårdagen men det behövdes, så nu får ni ha en fortsatt trevlig dag.

pusspuss
:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0