fotsvett ♥

Hejsan, skolan idag gick väll som vanligt jag är så skoltrött så det käns knappt som man är i skolan jag är liksom inte riktigt närvarande. Men imorgon ska vi ha affro-dans och nån kampsports/dans sak halva dagen och sen är vi lediga så jag längtar tills imorgon.

Jag har tagit det lugnt idag och mitt lilla hjärta kom hem till mig när han slutat jobba, han fick lite mat och sen somnade han hehe, väckde han med lite glass han åt glatt och sen somnade han igen. Ni kan ju bara tänka er hur det stinker i mitt rum nu av kill fötter som varit instängda i jobbskor hela dagen.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och kanske fläta håret så det är vågigt imorgon på "äffro-dance" hehe. Idag lärde ja gmig även några steg i street dance trro jag det var eller hipp hopp. Sjukt kul, det gjorde min dag alltså :)

Nä ni får ha det så bra, händer det någonting skoj i helgen ? :)
pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0