Fika mys ♥

Jag hade egentligen tänkt träna idag men Istället satt jag i tre timmar och fikade och pratade med Sofia efter skolan, mysigt att sitta ute i detta underbara vädert och sjukt skönt att kunna sitta så och bara prata med någon så länge.

Jag var endå ganska "nöjd" över att jag valde att fika istället för att träna men naturligtvis träffar jag amanda på bussen och då hade hon varit och simmat i mer än två timmar, då kände jag mig jätte lat.

Nu sitter jag och kollar på efterlyst och Rune med hans kundvagn haha fastän det är hemsk så är det endå jävligt cool. Tänk att vara känd som "Rune med kundvagnen". För er som inte sett det så är det en älsdre man som stoppar en rånare genom att köra sin kundvagn på honom.

Har inte mycket att skriva, mina tankar bara snurrar runt och jag får inte rätt på någonting. Vad ska jag ha på mig på killarnas student?, hur ska jag klippa mig?, när ska jag börja träna, varför är jag hungrig hela tiden?

Nä ni får ha det såbra så ska jag försöka samla mina tankar, nationella i tyska imorgon 8.20-11.40

pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0