en lätt fråga men ett svårt svar ♥

Vi hade affro-dans idag i skolan skit kul värkligen och jävlar vad ma nblir svettig ! För er som inte provat det kan jag värkligen rekomendera det, de finns ju olika sorter me nalal är säkert lika rolliga ! har en jävla träningsvärk i ryggen nu bara.

Uch så svårt jag har länge vilja göra om mitt utseende eller alltså itne operation men mitt hår jag har tyckt det är astråkigt och nu gick jag in på facebook så har jag fått en "försfrågan" av en kompis som går frisör om jag skulle vilja vara "modell" alltså låta dem få helt fria händer att göra om mitt hår. Jag blev nervös iih vad ska jag välja ja eller nej, ja eller nej? jag måste nog sova på saker och fråga mamma imorgon. Vågar jag elelr är jag för feg ?

Godnatt på er :) pusspuss♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0