utstrålning ? ♥

Jag har mått väldigt dåligt av stress blandat med sömnbesvär för ett tag sen så min mamma frågade mig om jag inte kunde ställa min klocka lite senare så det gjorde jag idag. Jag gick upp kvart i sex och åt och duscha och sen var jag klar tio över sju! jag brukar vara klar halv åtta och endå gick jag upp en kvart senare än vanligt.

När jag skulle till skolan så kom det två bussar och "förstärkningsbussen" var nästan helt tom vilket var väldigt skönt. Skolan har gått på som vanligt men folk har påpekat att jag ser väldigt trött och ledsen ut och jag hade ingen aning om att jag utstrålade det om man säger så.

Ja nu ska jag i alla fall hem till Jerker och hämta en novel och sen ska jag försöka komma igångmed att göra lite läxa eftersom vi har två prov och en innlämning denna veckan och jag inte börjat på någonting va det än.

pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0