typiskt

Yeah !

Kvällen igår var asbra jag var väldigt nervös först och tog några tabletter för magen och jag klarade av hela kvällen.

Vi åt god mat och skrattade tills vi fick ont i magen och hade väldigt trevligt, eller jag hade i alla fall och jag antar att alla hade det. Sen vid halv ett kom Jerker och Filip och hämtade mig på centralen och sen så sov Jerker hos mig och jag somnade typ direkt.

Idag har jag bara umgåtts med Jerker andreas och filip typ eller bara och bara men vi har inte gjort så mycket bara tvättat bilar och kört runt lite. Och såg lite på innebany.

Jag är ledig imorgon och på tisdag och tänkte köra hårdträning måndag,tisdag,onsdag men igår var jag ute och gick och har nu världens skoskavsblåsa så jag får se hur det blir med det...

Ja nu ska jag inte göra så mycket bara ta det lugnt och kolla på Wallander.



Den ser kanske inte jätte stor ut men den gör väldigt ont...
ha det så bra pusspuss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0