tajt or not ♥

Godmorgon alla pigga och glada :)

Idag är jag sjuk vilekt inte är så roligt men endå skönt att kunna varva ner lite. Dock måste jag endå åka in till lund ikväll för det är en sån teaterföreställning som vi ska kolla på och den är obligatorisk och om jag inte mins helt fel måste jag åka in redan halv fem för bussarna har uppehåll halv sex, och teatern börjar klockan sju.

Aja igår kämpade jag igenom hela skoldagen och jag och klara avr även inne på Nova, det blev massa klydd med bussarna med tillsist kom vi fram. Jag hittade bara örhänge och tre ringar men det är ju alltid någonting.

Vi gick även in på JC där de just nu har väldigt snygga jeans för bara 399 kronor. MEN jag vet inte om jag ska våga gå in och prova dem och köpa om de passar elelr om jag ska beställa ett par militärbyxor jag sett i Sweden Rock Shop.

Sen hände det väll inte så mycket mer, fast vi är några tjejer som ska ha tjejkväll på lördag och jag vill jättegärna ha någonting nytt på mig och hade spanat in en t-shirt från veromoda som var typ svart, lite genomskinlig med nitar på axlarna men den satt inte alls bra på mig så jag har ingenting att ha på mig än. Men jag kanske hittar någonting om jag ska vara i lund så långt innan idag.

Jaja nu känner jag att detta inlägget har blivit lite drygt men äe man sjuk och inte har någon att prata med så får det väll lov att bli så ;)

ha det så bra pusspuss :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0