Helgen ♥

Sitter här i min ensam het och ser ut genom fönstret och gissa vad jag ser, jag ser solen !

Egentligen borde jag nog plugga till tyskprovet jag ska ha på torsdag. Jag kan verkligen ingenting men jaja skit i det nu...

I fredes träffade jag matilda, första gången på typ tre veckor ! vi var ute och snackade lite skit och så och senare kom jerker medflera så vid tolv tiden följde jag med dem. Åkte runt lite med Elin och Andreas och vi blir stoppade va polisen, jag kunde inte hålla mig för skratt, det var ganska kul men hade det varit jag som kört hade jag varit nervös och undrat om det var nått fel men andreas fick blåsa ite och visa körkortet sen fick vi köra igen hehe. Vi mötte upp tonny och jerker och sen åkte jag hem och sov.

Sen igår träffade jga först jerker på dagen och sen var vi hos Elin på kvällen och dansade och sjöng kareoke, vid halv tre gick jag och jerker hem till honom och åt twix och rostade makor sen sov vi gott och nu sitter jag som sagt här och ska fixa mig´om en stund. Sen får vi se vad denna dagen har att bjuda på..

pusspuss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0