Fuck it !

Uch fy f'n vad jag mår dåligt !

Vi hade sovmorgon till efter lunch 12.10 åkte in 10.45 för annars hade jag inte hunnit. Satt ute i solen med några tjejer och var övertaggad, sjöng och dansade och mådde asbra. Hade EHL typ 20 minuter sen över en timmes håla. Så vi gick ut igen och samma sak här jag har itne mått så bra på länge är glad. Går in på matten och vi blir klara med vår sak på 20 minuter sen går vi. Är fortfarande glad och sen sätter jag mig i bussen och de j'vla skit ungarna skriker HELA vägen hem och då var jag inte längre glad! Jag cyklade hem, andades lite och sen stack jag till Jerker blev på bättre humör och blev taggad igen.

Men nu efter att jag ätit mår jag asdåligt, jag tror jag måste ta de med mjölken på allvar nu. Åt övermycket skitgod sås, de behöver inte vara de men för säkerhets skull...

Jag ska jobba imorgon så antagligen kommer jag bara kolla på film eller gå ut en runda själv eftersom jag måste sova ganska tidigt.



Nytt- tröja+byxor från veromoda,
hoppas ni får en härlig fredagkväll
pusspuss:)♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0