åå malmöö ♥

Jag kollade igenom alla bokstäverna på tangentbordet och insåg att jag inte hade en enda rubrik som började på å. Det förklarar alltså dagens rubrik, och läs det inte som om jag dyrkar malmö utan mer som en hejarramsa i lite hipp hipp stuk ;) "åååå malmö *klapp klapp klapp*" De spelade ju igår också, och vann om jag inte minns fel ?

Jaja, jag sitter här pigg som en lärka och ska snart fixa mig för att åka in till malmö, hade egentligen tänk se film igårkväll men jag har tydligen somnat framför teven strax efter elva och vaknade nio idag utvilad och glad. Jag började morgonen med att äta lite och läsa, mysigt.

Jag ska åka in till malmö vid tolv och sen ska jag åka hem med jerker runt tre, ja gär lite orolig för att jag kommer bli rastlös av att vara där i 2,5h men sen är 1,5h lite för lite. äh nu snackar jag massa strunt..

Ni får ha en härlig dag så får jag se om jag hittar någonting i staden ;)
pusspuss :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0