mina mål ♥

Haha länge sedan sist, men nu måste jag ge mig själv lite nya utmaningar.

Jag vill ju bli någonting om man säger så jag har sjukt många drömma och sjukt mycket jag vill göra och jobba med så om jag ska kunna uppfylla detta måste jag lära mig engelska alltså så mitt mål är att jag ska lägga ner extra mycket på engelskan i tvåan och mitt mål är ju självklart att få godkännt !

Sen mitt andra mål är att jag ska klara matte B och få VG !

Jag känenr att jag har varit så jävla lat i skolan hela detta året eftersom jag är sjukt skoltrött så nu i tvåan måste jag skärpa mig och börja göra läxor och vara aktiv på lektionerna.

Pratade med min mattelärare idag och hon sa att jag fick VG i slutbetyg i matte A , att jag var duktig på prov och jobbade bra på lektioner och jag menar jag har nog gjort två tal på hela denna terminen typ, tänkt då så bra jag kan vara om jag faktiskt gör någonting hehe ;)

Så mitt stora mål är att sköta mig bättre i skolan och försöka lära mig någonting fastän det är sjukt tråkigt hehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0