Helgen ♥

Okej helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, trodde jag skulle hitta på jätte mycket eftersom det varit så fint väder men nej.

I fredes vet jag inte riktigt vad som hände, jag mådde itne bra så jag stack ut och sprang en runda, riktigt nice. Sen träffade vi typ elin och andreas en halvtimme kanske sen hem till jerker och sov där.

I går (Lördag) Var det släkt träff uppe i hörby tror jag, skit trevligt vi var där från 14.00-22.00 sen orkade Jerker itne göra någonting så vi somnade rund 23-tiden.

Idag blir det kalas för lillebror...

Jag har varti över taggad på sommarlov men just nu är jag inte ett dugg taggad...

tråkgt inläg jag vet men jag är tråkig idag har sovit förlänge och gjort för lite...


Kommentarer
sofia

titta vem som hittade din blogg idag :D haha ;) (a) <3

2010-06-08 @ 20:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0