fuldag

Såna dagar har nog alla "fuldagar", idag är en sån dag för mig. Jag känner mig riktigt ful och tårarna bara rinner, jag har ingen aning om varför för jag är inte ledsen men om jag så tänker på små söta valpar, kläder filmer eller skor så börjar jag gråta, jag kan inte sluta gråta.

Tvättar jag av ansiktet med vatten och ser mig själv i speglen så börjar jag gråta igen. Sånna dagar har jag ibland var annan eller var tredje månad sådär, vad ska man göra åt de?

man kan väll itne göra så mycket mer än att hoppas på att det går över.

Om det inte går över snart tänker jag stanna hemma hela dagen tills jag ska träna, då känenr jag mig kanske lite bättre efter det.

Jaja jag hade egentligen ingenting vettigt att skriva om,

Igår kom matilda och nathalie hem och kvällen igår var skoj, mysig och ett riktigt lyckorus.

Nu måste jag gå och dricka vatten, alla tårar torkar ju ut mig hehe.

ha det så bra pusspuss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0