Tjenare tjenare

Igår jobbade jag som sagt mellan 13 och 18 och jäklar vad det var varmt! Jag var helt off och hade nog en aning vattenbrist.

När jag slutat cyklade jag direkt till kyrkskolan och träffade matilda och senare kom även nathalie och corine. Det kände riktigt bra att få träffa dem igen.

Vid tolv började jag cykla hem och hämtade Jerker på vägen, han sov hos mig men jag kunde itne somna. Ja gtror jag somnade vid fem och vaknade vid tio första gången och hade sån huvudverk och den har jag fått bära hela dagen. Så typiskt när jag hade så mycket planerat !

Nu sitter jag här och är helt slö i huvudet, ska snart borsta tänderna och sen ska jag försöka vila upp mig till ikväll men jag är typ så otaggad man kan bli.

Jag har även lyckats sträcka min vad så det gör ont när jag går.

Men nu ska jag inte klaga mer, utan vila och hoppas på att kvällen blir bra :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0