Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har hänt så mycket att jag inte riktigt vet vad jag kan berätta, vi har sett många städer visa finare än andra men finast av allt var när vi kom in till österrike det var helt obeskrivligt, det måste upplevas för att förstå hur vackert det var.

Hela resan började med att jag skulle ta min ipod där hemma och när jag tar den börjar min lp-spelare att snurra så den  knuffar ut en mugg med häftstif och jag trampar ju naturligtvis på dem och två fastnar i foten på mig och jag får ett litet märke hehe ganska kul nu efteråt.

Sen har vi ätit på både Burger King och Mc Donalds och vi äter ALDRIG där med min familj annars men det var liksom nödläge haha. Här i Tyskland och Österrike har dem någonting som heter Mc Café med lite kakor och kaffe och sånt. 

Sen har jag fått världens migränanfall och kräkte för första gången på nio år. 

Vi har cyklat i ösregn och sett snöiga bergstoppar när det var typ 30 grader där vi var. Sen idag har jag petat på Berlinmuren och köpt ett par skor hehe ! 

Imorgon blir det hemfärd, är hemma på natten sen blir det jobb på Onsdag.

Ni får ha det så bra, pusspuss :) 
♥  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0