ÄCKEL !

Jag känner mig otroligt unfresh right now !

Igår var jag på kalas hos Jerker, de var väll helt okej, vi hyrde film och sen på natten kom elin och andreas och sackade lite.

Imorse var jag och Jerker och köpte frukost och vi blev riktigt sugna på räksalad, så vi bad om en röra i delikatesen som vi trodde var räksalad men det var het grillsås ! Men vi fixade baguetter och tog såsen i det, svin gott !


Nu ska jag i alla fall duscha, för jag är somsagt riktigt äcvklig och jag har bara ätit godis ! Jag är sån, känner jag mig äcklig så vräker jag i mig godis.

Jaja skit samma nu blir det duschen sen ska jag nog träffa matilda en liten stund och kanske någon annan jag vet inte än,



nu tittade solen fram ! :D♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0