slö ♥

Uh, hej igen :)

Jag känner mig riktigt slö idag och vill bara gå runt i sköna kläder typ en hood tröja, bara ett linne, stora härliga strumpor, ugs och bara håret uppsatt i en knorr, och ett par strumpbyxor ! jag är totaly inlove, innan tyckte jag bara att strumpbyxor var sjukt jobbiga och gör det egentligen fortfarande, men jag köpte ett par snygga strumpbyxor till julafton och nu vill jag inte ha någonting annat på mig (nästan) och det är så skönt och piffar upp en ganska enkel outfit.


typ nått sånthär mysigt, allt detta är från gina 

Nu ska jag ta ock fixa mig och se vad som händer, har väntat på att jerker ska vakna men nu ska han iväg så jag får väll vänta lite till och sen ikväll klockan 18.00 blir det jympa med mamma&mormor på kyrkskolan, det kostar endast 20 kronor så om du känner för att röra på dig idag kom dit. 

ha det bra
pusspuss :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0