oj då ! ♥

Hejsan,

Satt vid datorn och läste massa bloggar för jag inte orkade fixa mig för sängen. Och nu tänkte jag "äh jag går och lägger mig nu så jag kommer i säng innan klockan två", slår en blick på klockan och den är snart halv tre !

Om  jag minns rätt så har jag inte skrivit någonting idag men jag vaknade i alla fall bredid min älskling vilket jag var väldigt glad för.
Och sen klockan två skulle vi fira tobbe hos farmor så var där hela dagen fram till kvällen, åt och spelade kort och sånt men mådde inte så bra.

Sen nu på kvällen träffade jag matilda och vi kom in i väldigt djupa disskutioner, vilket vi nog gör ganska ofta haha. Vi stack hem vid halv elva då vi höll på att frysa röven av oss ;)

Nu ska jag snart sova ska ställa klockan på tidigt imorgon för jag ska hjälta mig bror att fixa hans hår haha.

Godnatt på er och sov så gott :)
pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0