Nice day ! ♥

Hello !

skoldagen idag har varit riktigt nice, började klockan tio och slutade klockan ett haha. Hade gärna gjort det oftare för då är det inte så himskans mycket folk på bussen.

Fick även veta mina betyg i sceniskgestaltning och estetiskverksamhet teater, fick VG i båda och är nöjd med det :) . Har sovit en 40 minuter nu var riktigt trött även om det var en sån kort dag. Nu ska jag fixa mig lite och sen blir det att sticka ner till flamman för teater, det ska bli skoj men endå inte, vet inte vad för massa nya personer som börjar och visst det är skitkul men vi var en sånt härligt gäng innan och alla var typ lika gamla nu kommer det massa som är typ 7 år yngre än mig och sånt. men det blir ju lite spännande det också haha...



Bjuder på en bild från i morse, de nya jeansen på yes ;)
haha ha en trevlig måndagskväll, pusspuss :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0