New moon ♥

Hejsan,

Nu har jag faktiskt tagit kort på många av julklapparna och ska bara orka lägga in det på datorn och fixa till dem sen kommer de upp. Gästerna kom vid sex tiden och då höll jag på att se en jätte bra film som jag bara måste se hela, och mamma sa att det fanns en etta också så då vill jag se den med !

Vid halv tolv stack jag hem till Jerker och kollade på new moon med honom, andreas och Iza. Stack hem kvart i två och tryckte i mig chips så jäkla sugen jag var på de och nu mår jag ganska illa haha.

Jaja nu ska jag i alla fall sova, måste föresten fortsätta på boken När jag hör din röst problemet är bara att jag blir så fast i boken så jag kan inte läsa på kvällen/natten för då läser jag i flera timmar.

Godnatt, sovgott :)
pusspuss :) ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0