Kinafood :D ♥

Hejsan och godkväll :)

Jag vaknade i alla fall brevid min älskling idag igen, det är så mysigt att göra det :) , vi käkade och mös lite till sen stack han hem och jag ´la mig i ett härligt skönt skumbad. Läste lite och låg och mös tills jag blev alldeles skrynklig och vattnet börjat bli kallt.

Då fixade jag mig en lång stund eller ja inte speciellt komplicerat men jag gjorde massa annat under tiden. Sen Kom familjen ahlberg hit och det blev kinamat ! mumsig. Sen kollade jag och frida på blåsningen och nu sitter jag här och blev först förbannad av hur korkade folk kan vara när de kommenterar bloggar och sen blev jag jätte glad när jag insåg att jag har sovmorgon imorgon :D

ska kolla runt lite till sen ska jag sova :)



Godnatt på er sov så gott :)
pusspuss :)♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0