Good Girl ! ♥

Hejsan svejsan :)

Första dagen på nya schemat idag, trodde jag skulle få åka hem halv fyra men jag skrev klart min svenska sju minuter innan vi slutade. Gick snabbt till skolsköterskan och hade riktig tur att hon öppnade dörren just då för en tjej i klassen skulle in där så jag bytade min tid imorgon från 08.15 till 09.45 och har sovmorgon till klockan tio imorgon, eller ja vi börjar då så jag har sovmorgon till klockan sju ! :) och det gick i alla fall så snabbt att jag skyndade mig till bussen och han med halv tre bussen ;)

Jag har även tränat idag, nya pass på friskis nu, och vi fick vars ett nummer av deras tidning friskis pressen. Mycket nytt idag hehe. Jag hade tänkt gå och lägga mig nu (en timme tidigare än vanligt) och ställer alarm på halv sju (en timme senare än vanligt) om jag lägger mig nu och vaknar halv sju får jag alltså två timmars mer sömn än vanligt och det låter inte helt fel.

Just det jag har även sett G force idag och jag tyckte faktiskt inte den var så bra. Jag hade förväntat mig mycket mer och är glad att jag inte såg den på bio.

hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll :)
godnatt på er, pusspuss :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0