en snabbis ♥

Hejsan,

Ursäkta att jag inte varit aktiv idag så här kommer en liten snabbis av dagen...  Det var såhär att jag var ganska förvirrade imorse , jag viste att jag började kvart över ett så jag var tvungen att ta bussen halv tolv, men sen fick jag för mig att jag skulle vara i lund halv tolv så jag tog bussen halv elva och var alltså i lund 2 timmar innan jag började !

Och jag vet inte om man ska börja bli rädd när jag blir arg och går direkt in på Åhlens och köper ett par leggins bara för att ? :P och sen fortsatte jag förbränna pengar och presentkort, det blev

2st linnen
1par trosor
1par strumpbyxor
1par leggins (lite korta :'( )
1mössa
skydd till mobilen


och en flaska vatten och en falafel :P

Ja och i hade två lektioner om man ens kan kalla det för de så jag var ganska trött när jag komm hem, har sett filmer med pappa jonathan och  jerker nu på kvällen och jerker ska även sova här så nu ska jag gå och vara social.

ha det bra, godnatt sovgott och dröm sött :)
pusspuss :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0