en liten "wow"-känsla ♥

God morgon alla glada ! :)

I natt hände en sak som gav mig en riktig "wow"- känsla...

klockan var fyra och jag försökte komma i säng men som vanligt när jag ska lägga mig kommer jag på 1000 saker jag "måste" göra så jag kommer aldrig i säng och i natt blev jag ju självklart jätte törstig så jag snurrade in mig i täket och gick ut i köket och tog vatten. Och då ser jag en skugga utanför föstret men jag trodde att jag inbillade mig vilket jag hade gjort hela kvällen, men sen ser jag rörelse utanför fönstret så jag kollar ut och då är det rådjur som traskar runt på nägen och äter på min grannes buskar, en ställde sig och kollade på mig, men de såg så fridfulla ut när de gick där och jag bara stod och tittade.

det tycker jag är en bra anledning till att inte flytta här ifrån till typ storstan för hur ofta får man uppleva det där ? Never...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0