En liten promenad ♥

God kväll , ;)

Var som sagt på jympa innan och det var ganska mesiga rerelser men ganska mycket styrka. Gick ut och träffade matilda vid tio tiden stod och prata sen gick vi till statoil för jag var törstig, köpte även vars en paj. Sen följde jag henne hem och efter det gick jag hem till mig och jag kände i både lår och rumpan när jag gick att det var ganska ansträngande eftersom jag halkade bak på nästan varje steg haha. En sak som är bra med snön är att jag är inte rädd för att gå hem när det är mörkt då för snön lyser upp så det blir ljusare :)

Sitter och väntar på att Jerker ska komma hit, han ska sova här :)

godnatt på er, pusspuss :)



strumpbyxorna jag köpte till jul :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0