WOHO ! ♥

Yees nu är den sista skidåkningen avklarad och jag får säga att det var den bästa och roligaste på hela veckan...

Först tänkte jag och frida åka till den högra sidan av berget eftersom vi inte varit där men det var jätte dimmigt,blåsigt och snöigt så vi åkte till vänstra istället där vi träffade våra småbrödrar. Vi åkte lite med dem och sen tog de oss offpisst(stavning?) haha och vi skrattade och skrek hela tiden så de blev lite nervösa haha. As kul och det blev väll en det fall i lössnö då skidorna fastna men det var det värt. Vi har även åkt i snögubbe borg och där gjorde jag en äktra trillning. Enligt våra pappor räknas det tydligen inte som att man ramlar om inte skidorna åker av och det var just vad min gjorde. Alltså skidan släppte så fortsatte jag åka och sen trillade jag eftersom jag inte hade en skida haha. Ja vi hade i alla fall skitskoj allihopa och tyckte det var ett perfekt slut på årets skidåkning så nu i eftermiddag ska vi bara ta det lugnt.

Igår var det väldigt tråkigt att åka för det var bara massa snöhögar över allt så jag och mamma gick ut och gick stavgång istället.

Ja det var väll det hela, nu ska vi snart till ica och sen blri det att lämna tillbaka apjäxor och skidor och ikväll är det planerat att familjen ahlberg ska komma hit och se på melodifestivalen.

ni får ha det så bra puss puss ;)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0