Snabba cash ♥

Godmorgon på er :)

Jag har knappt orkat skriva denna veckan för det har varit sjukt mycket i skolan nu eftersom vi haft ett prodjekt arbete. Men det gick ju bra och nästa vecka är det som vanligt igen.

Vi slutade vid elva igår eftersom vi typ bara skulle se en film på det vi åstakommit och skriva en utverdering, så jag och några tjejer gick runt på stan efter åt. Jag fick bytt skjortan jag fick av matilda i födelsedags present och jag kan ju säg att jag kommer köpa fler skjorter för I love it !. Jaja jag köpte även sesång 2 av one tree hill och en alla hjärtans dags present till jerker ;). Och en maskara, det blev dock fel färg, jag råkade köpa svartbrun istället för svart men det gick bra det med.

Igår var jag på bio med matilda, vi såg snabba cash !! oooh i loove it ! den var as bra och joel är så snygg !  har ni inte sett den så rekomenderar jag den starkt.

Trodde jag skulle få gå på dansen men icke sa nicke, kvart över åtta ringer dem från coop för någon är sjuk så det blir att jobba mellan 11 och 18. Men jag får väll tänka på cashen ;)<3

måste gå och fixa mig nu ni får ha det så bra.

pusspuss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0