Ledig ♥

Jag hade planerat att vakna runt elva idag och gå upp ur sängen runt halv tolv.

Men så blev det inte, eftersom jag somnade så pass tidigt vaknade jag och var väldigt pigg och det känns som klockan är elva men nej den är tio i åtta. Men jag går endå upp och äter frukost och fixar mig, packar fram lite saker till fjällen och sen sticker jag och fixar det jag ska.

Lämna in stävlar på omklackning
banken
köpa komviqkompis 75kr
köpte majs till smulan


Och sen gick jag även in på coop och köpte ett bar stickade leggins från Pierre Robert eftersom båda mina vanliga har gått sönder. Jag hoppas verkligen att legginsen är i lika bra kvalitet som deras underkläder.

Det finns ett minus bara ! Hela jag är storlek 42 FÖRUTOM mina lår som är typ storlek 46 eller nått jag blir lika ledsen varje gång jag tar på mig någonting och det passar bra över allt förutom över låren där stramar det så tyget nästan är genomskinligt eller så får jag inte på mig plagget alls, eller så får jag köpa saker som passar mina lår men då hänger det över allt annars.

Och så var det så just med dessa legginsen att de är ganska tajta över låren men passar annars.

Det var det hela, det enda jag måste komma ihåg nu är att gå till skomakaren efter fyra och hämta mina stövlar.

puss:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0