Hemma ♥

Nu var man hemma igen och det är riktigt skönt !

Visst det är as nice att åka skidor och andas in den kalal friska luften men det slår endå inte att få sova i min egna säng och duscha i min egna dusch !

Jerker kom hit när jag kom hem och vi har bara tagig det lugnt och haft det jätte mysigt hela kvällen. Nu ska jag se Wallander och sen blir det att duscha och sen sova. Jag ahde även tänkt att måla mina naglar röda, känner för lite ljusare färger nu. Det är ju värsta våren i svedala jämfört med -20 grader där uppe ;).



Haha trodde klockan var tio men den var vist elva så det
blir att se klart Wallander och sen blir det bums i säng ;)

Bjuder på en bild av mig och frida ;)
Ni får ha det så bra pusspuss:)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0