Fettisdagen ♥

Oavsätt om man säger fet-tisdagen eller fettis-dagen så kan jag medela att jag har levt upp till den...

På hålan gick jag nämligen och köpte massa godis, eller ja för 20kr och sen nu körde jag och pappa runt i svedala för vi ville ha en semla !

Vårt sista stopp var på coop där vi hittade alla våra ingredienser, och ett plus var att vi köpte ekologisk grädde, den kostade bara 1,45 kr mer än den vanliga. I alla fall.. När vi var hemma skulle jag stänga igen bildörren med armbågen men dum som jag är har jag mitt ben imellan och halv klämmer det. Dörren river av en liten bit skin och sen visar sig ytterst lite blod. Det var inte så farligt men det verker någonting så fruktansvärt ! Hela benet dunkar av det lilla och nu har jag säkerligen blåmärke.

Ja, sen har jag tränat på mina glosor och jag kan skryta med att jag lärt mig typ 100st idag av 329 ! alltid någonting. Det finns väll inte mycket mer att skriva, nu ska jag och min febriga lilla kropp smita in i duschen och sen blir det bums i säng !



Inte världens roligaste kanske men god var den !

Puss&Godnatt :)♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0