Say Cheese !

Då har man fått lite härlig julstämning i kroppen idag med tre olika luciatåg.

Jag är väldigt trött, för trött...Jag vaknade halv fyra inatt och kunde inte somna om.

Jag har precis ätit pasta med skinksås. och ost ! ost är en av mina största svagheter i matväg, efter choklad. Jag älskar ost och det är typ det ända pålägget jag äter. ost, mjukost philadelphia och tacos med ost så gott. Nu käkade jag en macka med smällt ost på. Och det är lite pinsamt för ibland kan jag kjomma på mig själv bara sitta och hyvla ost och käka, och inte en eller två skivor utan väldigt många.

Jag älskar ost♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0