lalalalal

åååh vad jag längtar till att få klippa mig, är så sugen på en liten förändring och jag hoppas det blir bra.

Idag hade jag helt missat att busstiderna från svedala till lund hade ändrats eftersom jag var jätte tidig igår. Så jag missade ju den bussen jag skulle ta. Sen var nästa buss fösenad och den vanliga hållplatsen är ju borttagen så istället för att gå rill skolan på fem minuter tar det 15-20 minuter så jag var ju lite sen hehe....Efter skolan var det sista körmingen på körskolan för detta året. Och nu har jag pluggat eftersom vi har ett stort prov i svenska på måndag. Jag vet inte riktigt vad jag ska lägga tyngd på så det tar sjukt lång tid att läsa igenom allt och skriva ner saker på alla rubrikerna. jag han tio sidor på lite mindre än två timmar höö !? fast jag tog en liten rast men endå !!!

Nu ska jag kolla runt lite sen blir det sängen för mig, jagkan knappt hålla ögonen öppna !

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0