heeelgeeen !

Okiidokkii jag är sååå uttråkad att jag måste skriiiva måånga bokstäver !

Nä förlåt, men jag sitter inne och pluggar så vad kan ma nförvänta sig ?

Torsdgen tillhör inte helgen men jag måste berätta att vi höll vårt tal på engelskan i torsdags, jag var så nervös att jag på fullaste allvar att jag skulle spy eller svimma.

Sen i Fredags vann jag utmaningen mellan mig och jerker, Jag mulade honom haha väldigt roligt faktiskt. Visst gav han igen och brottade ner mig i snön och jag var i underläke men jag mulade honom och det gjorde min kväll :)

Igår åkte jag in till stan med Tobbe och shoppade julklappar. Fick tag i några styckna i alla fall. Jag har aldrig varit såhär sek när det häller julklappar förr. När vi skulle hem tog vi bussen hem till honom för att ta bilen till svedala men vi hamnade i ... Vellinge... Satte igår GPSén och fick köra tillbaka och sen kom vi rätt men det tog lite tid eftersom det var isbana och vi kunde köra i max 60km/h hela vägen. vi hämtade upp min bror och sen stack Vi och jerker, andreas och elin till coop och köpte mat (klockan var runt halv åtta/åtta) så det blev hemmo gjorda hamburgare mm så gott, vi käkade hos mig och så kollade vi på film och försökte tjocka oss men vi var för mätta :P

Idag har jag typ baraa suttit inne och försökt plugga men det är så tråkigt. Jaja imorgon är det prov och sen ska jag klippa mig, jag är sjukt nervös vet inte om jag vågar !

Nu får jag väll snart fortsätta,
pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0