forts håår !

Som sagt var det sista teaterdagen idag, vi hade det mysigt och åt massa gott.

I skolan gymade vi, åååh i love it ! Det är så jäkla kul och så härligt att känna att muslkerna värker utan någon stor ansträngning. Men jag saknar kampsporten, riktigt mycket. Jag vill så gärna börja på någon slags kampsport och svettas och träna och verkligen känna att jag tränat. ååh eller börja dansa så kul det hade varit !

Jag borde egentligen gjort läxan men der har jag inte för det är trååkigt, men jag borde värkligen göra det. och jag har en jääkla massa teori och körkort och det är så mycket så jag vet inte var jag ska börja...

men ja gska nog börja med att försöka sova lite eller kanske göra en kuhi fråga.

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0